Followers

Monday, April 16, 2012

~ ni muka ke bola ?? ~

Assalamualaikum....kesan kelar kat leher beransur pulih..alhamdulillah..tapi kerajinan tetap sama macam dulu...tahap kerajinan masih ditahap yang kurang memberangsangkan...asik ingat nak makan jer..adeehhh....tolong lah aku...siang malam jenuh lumur badan dengan losyen Yusmira Halia Bara..tapi badan macam tu gak...:p

berbotol lumur kat badan...
tak kurus ponggg!!!
lemak degil berada di badan ku..
hehehehe....

tapi bukan pasal badan yang aku nak cerita...nak cerita pasal lain...sedia maklum..muka aku memang dah bulat..aihhh...bila aku pakai shawl tanpa inner, muka bertambah tambah tambah lah bulat nyer...dah macam bola...kenapa ntah, kadang-kadang datang malas nak pakai inner...sebab pikir tak kemana, so main lilit jer shawl kat muka yang bulat ni....

adehhh..malu nyer...
terserlah keBULATan muka aku..
mmg dah macam bola...:p

pakai shawl + inner..
same jer...
macam bola gak muka aku..
hahahahahaha.....
p/s:- lepas pembedahan memang kuat makan ker?? ker aku sorang jer yang mengalami bende tu?? hehehe....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.