Followers

Sunday, April 29, 2012

~ eeeeee...ni ke belog ko?? ~


Eeeeeee...ni ke belog ko?? Bapak busan belog ko.....*ciiisss....perkataan pertama je dah eee...macam jijik sangat je belog aku ni kan?? pastu ko kate bapak busan?? bapak ko ke bapak aku??* aku menyumpah dalam hati...huhuhu..dah macam novel plak..tapi tu lah kebenarannya...selamber badak jer mamat tu meng-eeeeeekan belog aku...tau lah belog aku ni tak sehebat mana..tapi tak payah lah nak eeeeeee kan bagai.....*lempang kang :p *....

Mamat tu kate blog picisan aku ni busan sebab banyak cite pasal aku...adehhh...mamat owh mamat..dah kate pon ni blog aku...komfem-komfem lah aku cite pasal diri aku..tak kan aku nak cite pasal ko plak?? HOT ke ko?? hahaha....dari ko tu?? ade blog ker?? ntah-ntah blog pon ko tak tau ape fungsi nya kan?? sebab tu selamber badak jer ko eeeeee kan blog aku dan selamber jer ko mem-Bapak busan kan blog aku..kan mamat kan?? 

So, alang-alang mamat tu dah menimbulkan kemarahan aku, maka aku pon nak lah senaraikan sebab mengapa blog sepankebob.blogspot.com kebanyakkan entrinya pasal Mahirah Zakaria (MZ)...


  • Aku tak suka cerita pasal orang lain


iyer....buat ape aku nak tambah dosa kering....baik lah aku cerita pasal diri aku sendiri....baik buruk pon, aku cerita pasal diri aku..lau aku buat blog semata-mata nak cerita pasal orang lain...errrmmmm...tak sesuai lah kot..orang lain leh buat blog sendiri tuk cerita pasal diri mereka...aku rasa tak perlu lah aku buat blog untuk cerita kan pasal orang lain..yang ntah betol ke idok....lau betol tak pe lah..lau tak betol??...tak memasal je aku dicop memfitnah orang..ishhh..tak nak lah aku....so, sepankebob.blogspot.com lebih banyak cerita pasal diri MZ berbanding orang lain...:))

  • Aku bukan seorang kaki melancong
aku bukanlah banyak duit..nak mengembara ke sana ke mari..bagai burung yang terbang bebas..huhuhuhu..lau aku ni seorang kaki melancong, mesti blog aku ni akan aku penuhkan dengan tempat-tempat menarik yang penah aku lawati...hebatkan?? cakap je ceruk mana..semua aku penah pegi..korang nak pergi honeymoon kat mana?? cari je kat sepankebob.blogspot.com ni....tapi tu kalau aku ni banyak duit....tapi tidak....aku tak mampu nak penuhkan blog aku nie dengan tempat-tempat menarik...so, sepankebob.blogspot.com ni lebih banyak cerita pasal kehidupan seharian MZ :))



  • Aku bukan seorang pengkritik
aku bukan seorang insan yang sempurna..maka tak layak rasanya aku mengkritik sapa-sapa...lebih baik kritik diri sendiri...kan?? lagipun pada pendapat aku, dalam ber-blog ni memang lah tak salah jika kita nak kritik atau sampaikan pandangan kita, tapi jangan melebih-lebih sudahlah....negara kita ada undang-undang...:))....so, sepankebob.blogspot.com akan lebih banyak mengkritik tentang MZ berbanding orang lain....:))

  • Aku bukan seorang model
fuuhhhh..model?? jauh nyer lah aku berangan....tapi tu lah..aku bukan seorang model....jika aku seorang model, pasti blog aku ni akan aku hiasi dengan gambar-gambar terbaik dari ladang...gambar yang aku posing canteeeeeeekkkk punya..malangnya aku bukan orang yang begitu...aku juga bukan sorang yang rajin membuat tutorial..maka, jika ada yang view blog aku ni, kalian aku baca mengenai MZ sahaja....busan?? ermmm...nak buat macam mana...aku bukan seorang yang hot..maka, blog sepankebob.blogspot.com akan dipenuhi dengan cerita kehidupan seharian MZ....:))


  • Aku malas nak bergosip pasal artis
walaupun aku seorang pelajar kewartawanan, tapi tak bermakna aku berminat nak tau mengenai retis-retis ni...amek tau tapi tak lah beriya sangat..lagi pon aku rasa banyak lagi blog lain yang buat entri pasal gosip artis..so, blog aku ni bia gosip pasal MZ je lah....kalau dah semua blog cerita pasal artis....abih tu sape nak cerita pasal MZ?? hahaha...persoalannya, ade orang kenal ke MZ tu?? lalalala :p

so mamat...puas ati tak?? lepas ni ko jangan nak meng-eeeeee kan blog aku ag yer..aku sekeh pala ko nanti..:p

p/s:- tajuk pasal makan, tapi cerita pasal tudung...memang tak kene langsung kan?? eeeeeee.....:p

1 comment:

  1. wah entry awak mmg kena mcm entry terbaru saya, ye la , masuk blog peribadi sy tetibe claim cakap blog saya tak berinformasi, apekes. Macam masuk kedai kasut pastu order burger la kan,salah tempat . Aiyaa..

    eh alang2 dah sampai sini, sy nak ajak awak join bloglist saya, jom la join awak :)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.