Followers

Thursday, March 15, 2012

~ menghitung hari pembedahan ~

Assalamualaikum...dah lama rasa nya tak hupdate belog ni...yelah..sibuk dengan majlis kawen akak aku..pastu sibuk ulang alik ke Spital Klang plak..sekarang ni aku, sedang menghitung hari untuk ke tarikh pembedahan tyroid aku ni..huhu..perasaan??? cuak beb......:(....MZ hidap kanser??

8 Mac 2012...aku kene jumpa pakar bius....aku rasa nak jer cakap kat doktor tu, " doktor, boleh tak pengsan kan saya bila saya jejak ker kat HTAR ni?? "

yelah...cuak kot...doktor dah tetap kan 19 Mac pukul 8 pagi aku kene daftar kat wad..aku pon tak tau nak cakap ape..mesti macam pelik kan?? bukan macam lagi dah...memang pelik lah....aku sihat, boleh jalan..berlari pon boleh..menari pon boleh..tiba-tiba kene pakai baju spital, pastu terbaring tas katil wad tu..ish ish ish..tak dapat aku nak bayangkan keadaan aku masa tu....


tapi tu la hakikat yang aku kene terima....nak tak nak, aku kene terus kan gak pembedahan ni..semoga semuanya berjalan lancar...amin....

p/s:- entri pendek..sebab sedih..*poyo jer..padahal nak wat entri lain...*..hahaha....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.