Followers

Thursday, March 15, 2012

~ melentur buluh biar dari rebungnya ~


lihat pix di atas....apa?? iyer..memang mereka sangat 'bersemangat' yer...bukan sahaja berjiwa semangat, tetapi juga memiliki badan yang semangat..huhuhu...

pix tu aku amek masa perlawanan bola sepak...Malaysia lawan ape yer? aku pon dah tak berapa nak ingat..maklum ler..faktor umur...cehhhh....aku muda lagi tau..baru 24 tahun..lalalalala...

biasala..sebelum game mula, lagu Negaraku akan berkumandangkan....bila lagu Negaraku mula jer, dengan pantas, si kenit dua orang tu bangun dan letak kan tangan dekat dada...menyanyi lagu Negaraku dengan penuh bersemangat+kuat yer...harap maklum...:))

aku pon terus lah amek pix ni..bangga wooo..kecik-kecik dah ade semangat cintakan Negara...baguih lah...bak kata pepatah...melentur buluh biarlah dari rebungnya..iyer dokk???

emok (panggilan kanak-kanak ni kepada aku) harap Hijjaz Wafi & Nuraisyah Mirza akan kekal begini sampai dewasa kelak...*ceh ceh ceh..ayat tak leh blah minah ni*..hahaha...

1 comment:

  1. hai baru saje follow blog kamu..kalau rajin singgah la my blog n kalau sudi follow sekali..follow twitter sekali yea @SYIRAcheharun hihihi..terima kasih (^_^)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.