Followers

Wednesday, March 7, 2012

~ abg kaunter di Klinik Otorinolaringologi neves tengok aku~

Entri ni lebih kurang kesinambungan kepada entri.MZ hidap kanser??..selepas aku dapat tau yang aku kene buat pembedahan tyroid tu, keesokkan harinya aku ke HTAR lagi...spital Klang tu dah macam rumah ke-2 aku..huhu...

tapi 14 Februari 2012, aku ke klinik Otorinolaringologi utk dapatkan tarikh appoinment dengan pakar tekak...

fuuhhh....ramainya lah orang kat klinik ni...ramai ke yang sakit tekak?? hehehe...

wooww!!! abang kaunter ensem lah plak..ehem..ehem...betol kan suara jap..kang kuar suara 'jantan'...tak memasal jer...hahaha...

oh abg kaunter!! saya rasa macam nak pengsan bila bercakap dengan awak...hahaha....overlah aku ni....

tapi aku ingat aku sorang jer yang neves jumpe die, rupa nyer die pon neves jumpe aku..hahaha...

abg kaunter :- awak nak appoinment ek? duduk lah dulu...hehe...
MZ:- aah...kalau boleh nak sebelum 8 mac sebb tarikh tu saya ade appoinment dengan pakar bius...*aduhh!!! dia ajak duduk plak..bertentang mata la pulokkk!!! * :p

abg kaunter :- oowhh...so awak nak 2 mac or 6 mac??
MZ:- saya tak kisah la bang, sebab saya tak keje pon....*penganggur terhormatkan* :))

abg kaunter :- ok...saya bagi awak 6 mac lah..pukul 9 pagi ek....awak ade tyroid ker?? nak tengok boleh tak?
MZ:- *aik...biar betol abang ni nak tengok tyroid aku..dah la ramai orang ni* :))

abg kaunter:- awak bedah tyroid tu bila?
MZ:- 20 haribulan tiga...

abg kaunter :- owh...23 haribulan tiga..
MZ:- eh bukan...20 haribulan tiga..

abg kaunter:- eh betol lah..23 haribulan tiga...
MZ:- *eh abg ni..aku salah cakap ke dia yang tak dengar??* bukan bang...saya bedah..20 haribulan tiga...*tekan sikit tang tarikh tu*

abg kaunter:- owwhhh....
MZ:- *neves tengok aku la tu..hahaha....perasan!!!! *

abg kaunter:- boleh bagi no tepon??
MZ:- haaaaa?? *terkejut*

abg kaunter:- nak letak dalam kad spital awak ni...
MZ:- ooo....*lau abang nak pon ape salah nyer...hikhik...gatal lah..ketok pala kang*....01737.........tq yer bang....

aku pon berlalu pergi...ibu pon tanya, kak ngah kenal ke budak kat kaunter tu....sembang macam dah lama kenal jer..aku senyum jer...ibu macam lah tak kenal anak die yang sorang ni..kan terLEBIH peramah..hahaha..


p/s:- kisah abg kaunter klinik Otorinolaringologi tak abih takat tu...ada sambungan..lalala.....*berbelit lidah nak nyebut nama klinik tu...mencik lah nak sebut* :p

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.