Followers

Saturday, May 31, 2014

Hantaran Tunang Kena Berapa Dulang?

orang kata kalau nak bertunang,hantaran tak payah nak berdulang-dulang sangat...cukup dalam 5 dari pihak lelaki dan dibalas 7 dari pihak perempuan...iyer ker??tapi itu lah pon rancangan aku dan Incik Perisik...tapi..tapi...tapi...itu hanya rancangan awal...selepas beberapa minggu, jumlah dulang hantaran bertambah..sebab? sebab Incik Perisik anak bongsu,maka ramai la akak dan abang nyer nak menyumbangkan barang...best kan??

bab hantaran, ikot kan hati wanita ni, memang aku nak buat sendiri..tapi memandangkan kekangan kerja, aku serahkan kepada pakar...haha..poyo..padahal tangan tak berseni langsung...mujo la aku ade kawan yang pandai gubah hantaran..aku cuma bagitau tema hantaran...simple dan cantik..yang lain semua aku serah pada dia...2 minggu sebelum majlis, aku hantaran barang hantaran kat die...barang hantaran tu macam kain persalinan untuk nikah, iphone, ipad, kamera, wallet...haha..tu contoh jer tau.. :p

sumber: incik google

dan untuk pengetahuan korang...bila aku dan Incik Perisik buat keputusan nak bertunang ni, maka dengan rasminya aku menjejakkan kaki kat Nilai 3 N9 tu..kalau tak sebelum ni dengar orang bercerita jer...sekarang baru ade akai nak pegi..haha..weeeeiii...seronok giler masuk kedai barang hantaran...setiap kali aku masuk kedai tu, aku mesti menjeritt...aaaaahhhhhhhh....aaaaaahhhh...asal lawa-lawa sangat bunga pahar kat sini? rambang mata wei...Incik Perisik tanya, awak ni dah kenapa? asik jerit jer...errmmm...lawa sangat...malas nak layan Incik perisik...tak faham jiwa wanita aku ni..haha...

sumber: incik google

lepas majlis aku share kat korang pasal hantaran ek... :)


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.