Followers

Monday, July 7, 2014

7 Berbalas 9...

Entri sebelum ni aku ade cerita pasal hantaran untuk bertunangkan? DI SINI entri nya...untuk majlis tunang aku, kami da putuskan nak hantaran 7 dari pihak lelaki dan berbalas 9 dari pihak aku...kawan-kawan ada yang cakap.."weeeiii...banyak nye hantaran tunang ko...sikit-sikit sudah"...ermm..tapi cane ek, selagi aku rasa perkara tu tak bebankan aku dan Incik Perisik, aku rasa ok kot...hihi...

aku nak la kongsi ngan korang hantaran yang aku bagi kat Incik Perisik aku...bertemakan kaler kuning...kuning memang kegilaan aku...aku rasa tyme nikah nak kuning...bersanding nak kuning...bertandang nak kuning...agak-agak permintaan aku dapat kelulusan tak??
hahaha....

9 dulang yang aku bagi kat pihak lelaki :-
1) Sirih Junjung
2) Coklat
3) Buah-buahan
4) Cup Cakes
5) Kek Kamera Nikon 4D
6) Kain Baju Nikah
7) Beg 
8) Wallet+Tali Pinggang
9) Tuala Bersulam




Hantaran yang kat atas ni semua aku tempah...sebab aku kan sibuk ngan keje...hahaha...semua nya RM500...aku cuma bagi barang-barang jer...buah-buahan, coklat, sirih junjung,dulang, dan barang hiasan semua kawan aku buat...mahal?murah la kot kalau nak dibandingkan beli dekat kedai hantaran...boleh cecah rm1700 tuk 9 dulang weeeiii..tak mampu la aku..hihi...

7 dulang yang aku terima dari pihak lelaki :-
1) Sirih Junjung
2) Buah-buahan
3) Coklat
4) Telekung
5) Tuala Sulam
6) Kain Untuk Nikah
7) Kek Fondant


gambar hantaran aku sempat amek guna henpon jer...photographer ade amek kot..aku pon tak sabar nak tengok album tunang tu..sebab tyme tunang aku kene duk bilik jer..takot mekap cair la uooollssss...hahaha..

p/s:- masa entri ni di tulis, Incik Perisik da jadi Incik Tunang :)


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.