Followers

Thursday, May 29, 2014

2 Mac 2014, MZ Dirisik


2 Mac 2014...aku dirisik...hoho...tahu ape rasa nyer?rasa malu...rasa nak lompat bintang...tak percaya dan yang pasti, aku tak sangka...tapi itu lah kenyataan, aku dirisik di rumah orang tua aku kat Kuala Selangor...

*pic cincin kat atas tu, bukan cincin risik aku...hahaha*

hari di risik tu, ibu masak laksam..errmm..tapi malu punya pasal, aku dan bakal tunang sampai lupa nak makan...errmm..rasa perut kenyang jer..padahal?? ape lagi, seminggu lepas tu, ibu kena repeat masak laksam la... :)

aku tak dengar sangat apa yang dibincangkan, sebab aku duduk dapur...tak aku tipu, aku tak duduk..tapi aku ke hulu hilir...risau...tapi secara logiknya, buat apa nak risau kan, sebab sebelum hantar rombongan, aku da bagitau ibu dan ayah yang ade orang ingin memetik bunga di taman, maka seharusnya tak timbul lah  persoalan mengapa pinangan ditolak??.. :) tapi lumrah, perasaan risau+gedik tu memang akan tiba...haha..

hari dirisik, tak ada sarung cincin pon, sebab da bincang nak sarung cincin risik dan cincin tunang tyme majlis sebenar...so nampak sikit aku ni tamak cincin...nak sampai dua...:)

ringkas...padat...dan penuh bermakna... :))


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.