Followers

Thursday, May 29, 2014

MZ Nak Bertukar Darah....


kurang dari 10 hari..aku akan bertukar darah...bertukar darah ke darah yang lebih manis...haha..mungkin orang akan kata aku over..counting days macam nak bernikah.. padahal?? haha...senang jer...ade aku kisah?? :p

tak la..cuma aku nak berkongsi kegembiraan...tapi yang pasti berkongsi tak sampai ke tahap yang over..tak lah segala bende aku nak kongsi..iyer dok? sebab kadang-kadang mungkin niat kita upload segala bagai apa kita buat untuk berkongsi kegembiraan, tapi mana tau ada antara mereka yang sakit mata memandang...errmm..biasalah dunia...

aku memang rajin hup-date belog ni...hoho..sebab tu bersawang bukan men...tapi insyaAllah...aku akan hup-date belog ni pasal persiapan untuk majlis aku nanti...yang pasti,jangan lah tanya dengan sape...aku cite pasal persiapan dulu ek??

dulu..masa tengok orang bertunang...aku rasa,eleh..senang jer..tapi bila dah kena kat batang hidung sendiri, baru tau macam mana...majlis untuk beberapa jam, tapi persediaan lebih kurang 100 hari..tu pon kalau boleh nak mintak lebih lagi...i wish...tapi tak bolehhhh...lagi berapa hari je wei... :) *eksaited*


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.