Followers

Monday, April 29, 2013

Sape Cakap Pompuan Cantek Tak Pandai Masak?? Cantek Tak Kak Ton??

aku masih di opis..nak dekat PRU ni...aku tak kan ke mana...aku akan sentiasa berada di opis..opis dan opis....maka jangan di tanya aku di mana dan sedang buat apa..sebab jawapan aku tetap sama...aku DI OPIS DAN TENGAH KEJE....huhu...ayat agak skema di situ yer....

ermm...tengah hujan ni...bila hujan..mesti lapar...bila lapar tyme hujan, dapat kunyah-kunyah..memang la nikmat kan?? 

pergi dapur opis...errmmm..kecewa...tak de ape yang boleh dikudapkan...agpon kat opis tak ramai staff....ramai outstation..nak dekat-dekat PRU ni...ermmm..mana korang?? cepat lah balik...aku rindu... :))


tinggal la bape ketol ke kat opis ni...yang ade pon, ade yang CUTI...what?? CUTI?? bukan nak dekat PRU, CUTI dibekukan ke?? ntah lah...terpulang kepada majikan masing-masing yer...harap maklum...hikhik....


hahaha...pandai gak aku wat cekodok...pas ni leh wat cekatak plak...lalala...


pemakan yang setia...ape je aku masak kat opis ni dia makan...patut ar makin gemook...hahaha.....


konon-konon nak buat cucur ikan bilis...adeehh...ikan bilis tak der..hentam lah letak ape yang ade...jadi lah  seperti di atas....


posing dulu b4 main masak-masak...hahaha...

MZ : nak belajo masak..tapi kekangan kerja dan masa..cehh...alasan!!! 

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.