Followers

Saturday, July 16, 2011

~ sudikah awak berkahwin dengan saya?? ~

APA???????????????
eh..eh...punya lah terkejut sampai tak sempat nak bagi salam...Assalamualaikum..
tarik nafas..lepas......tarik nafas....lepas...

tajuk entri memang ala2 nak mtk lempang laju2..haha...nak bikin gempak lah konon...tak menjadi k...kan???ok.teros ke misi yang hendak aku share kan dengan pembaca...ade seorang mamat nie tegur aku kat chat fb...terkenal dengn sifat peramah aku ni, aku pon balas..*dush..dush..perasan peramah..hahaha...

tiba-tiba dia...dia...dia...ermm....tgk lah sendiri....

 
mula-mula dia puji dulu...hehe..aku pon kembang lah kejap..maklumlah..kene puji cantek...tibe-tibe nak kahwin ngan aku plak..ehhh?? betol ke dengan aku?? ke dgn orang lain..hehehe...

pas jer die kata macam tu aku teros lag log out dari fb..bukan sebab aku nak lari dari die...tapi sebab ibu panggil....suh aku masak ayam..lalala...*sape kate aku tak pndai masak?? babab kang......:p

malam, aku on fb balik...dapat msg nie.....bawah nie.....:))

hehehe...rupa nye die baru tgk kat fb aku yang ade in relationship....so aku jgn nak perasan sgt yang ade orang nak kawin dgn aku ek..*pesanan tuk diri sendiri..hehehe....

p/s:- tunggu putera kayangan dtg meminang...adddooooo????

5 comments:

  1. Siapa kah itu? Gambarrrr nampak ala ala bangla? LOL maaf! :D

    ReplyDelete
  2. macam PATI yg ajak kawen sebab nak dapat kewarganegaraan je.
    hehehe. :)

    ReplyDelete
  3. 'lag log out' tu pe mahirah?

    ReplyDelete
  4. "lag log out" adalah sejenis binatang di sungai lembing yg boleh di"tangik"..hahaha...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.