Followers

Tuesday, July 12, 2011

~ kenduri kahwin merangkap reunion ~

Assalamualaikum..sedang menonton tv dengan angin yang bukan sepoi2 bahasa dah ni..angin yang tak tau bahasa..kuat giler angin nie..lau der gurl yang pakai skirt, mau terselak kain dorang..:))

aku tau entri yang nak aku story mori kat kowg nie dah basi..tapi tak kira, nak share gak ngan kowg..hehehe...sejak aku cuti sem nie..aku byk abih kan masa kat rumah..teman ibu, ayah dan abang.....

tak lah selalu sgt turun kl, bese lah..nak tgk wayang, kat kuala selangor ni pon dah der wayang....*cehh...cehh...aku nak berlagak ckit..lalala...

pendek kan cite, aku g ke kajang dan gombak..kawan2 tyme belajar kat poli dulu nak kahwin...best kan?? tgk kad kawin dowg..aku plak yang teruja..takpelah..jodoh mereka dah smp...*nak sedap kan ati..hehehe...
tapi aku mmg tak sabar nak pergi kenduri kawin nie...mesti lah..nak tgk kawan2 aku naik pelamin n leh jumpe member2 lama aku....last jumpe pon ntah tahun bile ntah....dah der peluang jumpe..memang takkn di lepas kan.....

asek bebel2 je aku nie..korg tgk lah pic's yang aku letak kat bawah nie ek...KENDURI KAHWIN a.k.a REUNION...


ni lah member2 rapat aku tyme wat dip dulu..
laki baju biru tu???
tu bukan kay...:))

amek aura dari penganting..:))
TAHNIAH pika...

ok...suka sgt2 pic nie..
cukup korum!!!!

kapel baju biru tu pon nak jugak!!!!
amek aura wei..
hehehe....

who next???
yg pakai jenas tu terkecuali kay...
org ngandung tak termasuk..
hehehe....

Selamat Pengantin Baru
Pika & Suami...

nape pic nie nampak mcm himpit2??
sebab kitaorg sibuk duk depan kipas..
panas...hehehe....
smp marah lah abg cameraman....

Ina & Suami..
TAHNIAH!!!

tgh gosip2...
bese lah bila dah jumpe..
:))

nak makan..tp nmpk kamera teros senyap....
pantang!!!

macam dah berjanji plak..
pakai baju kosong..
LURVE U !!!
nota rindu :- best sgt2 dapat tgk kawan2 kawin..aku bile lagi??? chhaiit....usah ditanya soklan itu...sensitip..lalala....


TQ SUDI BACA
LURVE, EMOK :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.