Followers

Sunday, July 10, 2011

~ bersawang dah blog aku nie ~

Assalamualaikum....RINDU !!!! eh...pompuan nie..tibe2 menjerit rindu plak..apehal ko nie?? hehehe...
maklumlah..nak lepas kan tekanan..setelah sekian lama tak berblogging nie.....
laptop dimasuki virus tanpa belas kasihan..dengan bangga nyer kene anta masuk wad..tu dah merana sebulan lebih tak on9...hehehe....

bile laptop aku dah kuwa wad, ape lagi..teros lah aku on9..tapi macam bengong kejap..tak tau nak wat ape..hahaha..masa tak de, mencari- cari..bila dah ader..tak reti plak..ermm..tak faham aku...

fffuuuhhh..bersawang dah blog, facebook ngan email aku nie..haha...jenuh aku nak bersih kan...bila bace entry2 blogger lain, rase best jer...n rase ketinggalan pon ader...aku pon baca lah entry mereka yang lepas- lepas tu..nak wat cam ner...dah nasib badan...:((

sekarang ni proses nak bersih kan sawang..tak leh wat teros..nanti tak tydo aku..pelan- pelan kayuh kay..hehehe....

TQ SUDI BACA
LURVE, EMOK :))

1 comment:

Komen anda dihargai.