Followers

Sunday, July 31, 2011

~ fesyen tudung dari zaman ke zaman ~

Assalamualaikum dan Selamat Malam..ehh..dah pagi dah..huhuhu..
sementara nak tggu en.BF abih men snuker, aku rasa sempat lah kot aku nk update blog untuk pagi nie..
bia kan die jolok bola snuker tu smp subuh...:p

pagi nie aku rajin nak Blog Walking..
sebab kakak aku baru pas bayar wit berukband...so laju lah sikit tenet nie...
aku pon tak tau ade kene mengena ke tak antara bayar bil lambat dgn line tenet berukband menjadi slow, 
tapi tu lah yang terjadi...:))

blog yang aku tgk pagi nie..
hahaha....sgt2 kelakar...
so dgn itu aku nak share dgn korang gak...

KAK SENDUK memang kelakar..
siap tunjuk lagi fesyen bertudung dari zaman dulu...
sampai lah sekarang..

so ape lagi???
terjah lah blog KAK SENDUK

emok:- nak cube fesyen tudung periuk lah plak...

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.