Followers

Thursday, December 10, 2015

Servis Urut Lepas Bersalin 'Tak Syok' Daripada Hanarelaxinghomespa


Siapa cakap lepas bersalin kira selesai? Ada lagi benda yang kena buat selepas bersalin tau...apa??berurut...berurut selepas bersalin...ni lagi satu benda yang aku pening masa nak dekat2 due date...jenuh aku tanya kakak dan kawan2 dekat kuala selangor...tau tak orang yang boleh berurut selepas bersalin...

Sampai satu tahap tu..susah sangat...aku post kat FB...bagus gak FB ni..dengan pantas, kawan2 yang prihatin tag kat komen member2 yang ada buat servis berurut selepas bersalin...sehingga la aku temui Kak Hana...

Kak Hana muda lagi...lawa orang nye...putih...tinggi dan yang paling manis, Kak Hana ada gigi taring...macam kakak aku...sekali pandang, orang takkan percaya dia ada skill mengurut tau...paling best, Kak Hana ni peramah...banyak mulut macam aku...tiga hari aku berurut dengan dia, bersembang tak habis...tak terasa kena urut sampai dua jam...ada je benda nak disembangkan..seronok...

IG - hanarelaxinghomespa 



Masa mengandung, yang aku tahu kena berurut lepas bersalin...aku tak tahu plak ada param, pilis, bertangas....apa lagi???haaaa...bengkung..bertungku... Hihi....so bila da kenal Kak Hana ni, memang macam2 la aku tanya...apa yang tak faham pasal berurut?? Tanya la Kak Hana, insyaAllah dia mampu jawab dengan tenang...hihi...

Kak Hana ni best...sebab harga yang dikenakan tak mahal...aku cuma bayar rm300 untuk kos berurut, bertangas selama tiga hari...siap pakai kan bengkung dan stokin lagi tau...harga tu termasuk kos pengangkutan...aku duduk kuala selangor, mana nak dapat harga macam tu...paling tidak mesti caj sampai rm150 sehari...


Tapi 'tak syok' dengan Kak Hana ni...aku minta pakej lain...dia bagi pakej lain...yelahhh...aku bayar rm100 sehari untuk berurut, bertangas dan tolong pakai kan bengkung...tp dia boleh plak tolong pakai kan param, pilis...bukan tolong pakaikan je tau tapi siap bagi param dan pilis tu...lepas tu bagi herba untuk mandian lagi...tak syok la kan??servis melebihi harga...malu la kite Kak Hana buat macam tu...hihi...

Selain urut ibu lepas bersalin, Kak Hana buat jugak urut penutup pantang..urutan bayi...macam2 lagi la...kat bawah aku sertakan servis yang Kak Hana buat...

Boleh la roger kalau korang berminat...memang terbaikkkk laaaa...





Pic semua daripada IG hanarelaxinghomespa :)

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.