Followers

Thursday, June 20, 2013

Tak De Sape Nak Datang Kenduri Aku???

"tak pergi kenduri orang...nanti ko buat kenduri...tak de sape nak datang...PADAN MUKA ko!!!!"

arrggghhhh....TIDAK!!!! korang tau tak betapa fobianya aku dengan statment tu..sebab seingat aku, selama aku stat keje ni...adeeehhh...seciput kenduri pon aku tak pegi...

aadeeeehhh...maafkan saya wahai si penjemput-penjemput sekalian...

aku masih dengan ALASAN yang SAMA...aku KEJE!!!! hohoho...perlu ke aku buat surat tunjuk sebab untuk bagi kepada kalian...hahahahaha...dah macam kat sekolah plak..nak surat tunjuk sebab bagai..

tapi tu lah hakikatnya, aku memang tak ade alasan lain...aku keje...keje...keje...sebab tu aku tak dapat penuhi jemputan kalian...

dan kerana itu jugaklah aku fobia dengan statement di atas...Ya Allah... :(





p/s : ni je koleksi kenduri kawen yg ko pegi?? selekeh nye ko ni MZ :p

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.