Followers

Wednesday, June 26, 2013

Kenapa?? Kenapa?? Kenapa??


Adeehh...adakah masalah ini akan selalu dialami oleh semua wanita?? Ke aku je yang over alami bende ni setiap bulan?? Lau ✗ period, risau jugak...lau period, nak menahan senggugut yang tak tahan tu...

Tahukah anda sekarang ni MZ sedang mengerekot bawah meja opis...menahan rasa senggugut ni...walaupun da berbulan-bulan alami bende ni...tapi memang ✗ boleh tahan...

Kaum adam faham ✗ kesakitan yang kaum hawa alami ni?? Adeehh...kalau la korang boleh kongsi kesakitan ini...akan aku kongsikan kat budak-budak opis aku ni...baru korang tau apa itu senggugut....iyer...senggugut...bukan sesungut...ape tah lagi merungut...adeeehhhh....

P/s: setiap hujung bulan...mesti ade yg jadi mangsa amukan aku...maafkan saya...hormon tengah ✗ stabil...hohoho....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.