Followers

Thursday, June 20, 2013

Selamat Bertunang Ayu Adila....

Entri hari khamis ni...entri TAHNIAH untuk ex-roomate aku tyme kat UITM, Shah Alam dulu...AYU ADILA...selamat bertunang babe...semoga kekal ke jinjang pelamin dan sehingga ke akhir hayat...

aku mula kenal ayu ni kat uitm....ktorang join Kelab Kebudayaan Kolej Melati...hahaha...nama je kelab kebudayaan, tapi aku dan ayu tak berjoget pon...nasyid jauh sekali...masuk sebab nak kutip kupon..nak duduk asrama next sem..lalala....

last sem, aku sebilik ngan ayu...errmm..memang best la wei...macam2 bende ktorang kongsi bersama..biasa lah pompuan...hal luah luahan ni tak dapat dielakkan....aku ngan ayu pon sama....lau salah sorang balik bilik dengan tangisan, yang lagi sorang jadi pemujuknya....tapi yang selalu nangis, ayu lah...aku steady jer...hahaha...

15 Jun lepas, ayu bertunang...tahniah babe...aku mintak maaf sebab tak dapat datang...aku keje...hurrmmm..aku tau..alasan lapuk..tapi tu je alasan yang aku ada...hahaha...walaupun ayu dah bitaw aku dua minggu sebelum dia bertunang, aku taleh gak datang...aku mintak maaf sesangat babe....

aku amek pix ko dari FB...hoho
ko tetap lawa...sama mcm dulu...
TAHNIAH...:))

AYU ADILA....terima kasih kerana jadi kawan,sahabat dan teman yang baik...terima kasih kerana menjadi pendengar yang setia...terima kasih untuk semua kenangan yang penah kita tempuh bersama....TERIMA KASIH....

KISAH AKU & AYU ADILA

p/s :sik miss kenduri orang jer..kang org tak dtg kenduri aku cane??? adeehh...



0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.