Followers

Friday, June 21, 2013

Kerana KATA-KATA itu....


kata-kata itu...
sehingga kini masih terkesan...
biarpun ia sudah lama berlalu...
tapi bagi aku ia bagai berlaku semalam...

kerana kata-kata itu juga...
aku membuat keputusan...
keputusan yang aku sendiri tidak pasti...
tapi aku NEKAD...NEKAD untuk pergi...

setiap insan tak terkecuali untuk 'pergi'...
aku juga tidak lepas dari situasi itu...

kerana kata-kata itu...
aku buat keputusan...
keputusan yang melibatkan banyak pihak...
ibu ayah adek beradek...
dan juga diri sendiri...

kerana kata-kata itu juga...
aku rasa diri ini tidak dihargai...
aku tidak minta segalanya dibalas...
tapi sekurang-kurangnya ia dihargai dengan ucapan TERIMA KASIH...

kerana kata-kata itu...
aku bakal tinggalkan segala kenangan yang ada...
aku masih berpegang pada istilah itu...
KENANGAN HANYA UNTUK DIKENANG & TIDAK MUNGKIN DAPAT DIULANG...

kata-kata...
fikir dulu sebelum melafazkan sesuatu kata...
kerana kata-kata itu mampu buat hati terguris...


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.