Followers

Monday, November 14, 2011

Rindu kesibukan ber-blogging


sekarang ni aku masih di ofis Utusan Malaysia...kat mana?? dekat Chan Sow Lin...huhu...rasa dah lama sangat aku tak up-date blog...

masih igt kah anda semua kepada aku?? rindu nye tyme cuti semester dulu..sebelum buat praktikal...sanggup bersengkang mata ni semata-mata nak update entri blog....punya lah berkobor-kobar berblogging, sehari sampai 3,4 entri aku buat...

tapi tu dulu...sekarang ni tak lagi..ada sebab musabab nape aku tak dapat nak aktif macam dulu...*ayat nak sedih jer*...blogger lain pon tak heran kalau aku tak update blog...kan?? kan?? baik ngaku cepat..huhu..

sebab aku tak dapat aktif berblogging:-

- laptop aku rosak..lalala....benda yang paling menyedihkan..:(
memang la dekat opis ade komputer, tapi sebagai budak praktikal, takkan lah aku nak update blog kat situ plak kan? lau boss nampak, teros die rejek aku untuk jadi staf...huhuhu..*doa kan aku jadi staff utusan yer*....amin...

- kepenatan yang amat sangat bila dah praktikal ni...bukan nak merungut, tapi itulah kenyataan nyer..tapi mengenangkan aku memang minat bidang ni, maka dengan itu, kepenatan tersebut dapat dihindar kan...:))

itulah antara sebab kenapa aku jarang update blog...lau line clear aku rajin gak blog-walking...tapi tu lah..nak mengomen nyer payah..takut kantoi....

p/s:- dua bulan dah praktikal kat Utusan Malaysia.....


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.