Followers

Monday, November 14, 2011

SELAMAT HARI JADI YANG KE-24

hepi besday to me...hepi besday to me...hepi besday to Mahirah...hepi besday to me..*sila nyanyi dengan irama yang betol kay*..:))

tapi kalau diikotkan, dah hepi belated besday lah kan...sekarang ni pun dah bulan 11, terang2 lah besday aku dah lepas...huhu..

ape yang best nyer besday aku tahun ni??errmmm....sedey : ))
sebab???? sebab tahun-tahun lepas besday aku, aku bersama family..tapi tahun ni aku keseorangan....dah lah aku off day..so duduk lah rumah sorang-sorang..kesedihan....*siap nangis lagi tau*

tapi bila pikir-pikir balik, tak payah nak sedih sangat lah kan...aku kan dah besoooo...huhu..dah 24  tahun dah...

dan kesedihan aku diubati dengan kedatangan binatang nie....
sila lihat bawah..lalala.....

 

aku sangat hepi dengan kedatangan dia....

p/s:- terima kasih kepada si pemberi....:))..saya sangat suka kan ia....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.