Followers

Tuesday, November 15, 2011

~ moga ada rezeki untuk aku di sini ~



aku masih di opis....stori dah clear...tapi aku masih mengedit resume aku...nak hantar kat Utusan..kalau ada rezeki...aku nak terus kerja kat sini...

kenapa Utusan menjadi pilihan hati?? sebab buah hati aku ada kat situ...hahaha....itu lawak semata-mata...*mau kene pancung aku*..

aku berharap sangat dapat keje kat sini...sejak aku belajar kos journalism lagi aku memang dah bercita-cita nak jadi wartawan..dan sekarang ni, bila peluang dah ada depan mata, aku kena lah amek kan...lepas tu, bertawakal je lah sebab aku dah mencuba sebaik mungkin....

kalau ada rezeki aku kat Utusan, tiba lah masa aku untuk membalas jasa kedua ibu bapa aku...kahwin?? huhuhu.....lambat lagi kot...aku seronok dengan hidup aku sekarang...:))

so kepada pakwe-pakwe ku...harap bersabar yer...awek mu ini sedang menikmati erti pekerjaan....huhuhu....

*mengapakah si penulis menggandakan perkataan pakwe itu??? lu pikir lah sendiri..*:))

jadi aku berharap sangat dapat kerja terus dekat sini....doa kan aku yer...

p/s:- moga ada rezeki untuk aku di sini...:))

4 comments:

  1. good luck yer (^,^)...dun wori..seteruk mana pun masa interview..peluang dak intern utusan rasanya lagi besar lagi dr dak2 lua..cayo lah cakap den nihh (^,^)

    ReplyDelete
  2. tq ayu...aku harap sgt dpt keje sini...doa kan aku yer...huhu...

    ReplyDelete
  3. insyallah ada rezeki..yg penting kekalkan disiplin keja skrg n try to improve lagi kualiti keja...klu kite komited..rezeki ada...dont wori..

    ReplyDelete
  4. @Anonymous

    terima kasih..iera akan igt nasihat tu...insyaAllah....:))

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.