Followers

Saturday, September 24, 2011

~ entri cemas-blog kembali bersawang ~

assalamualaikum....entri ari ni kene taip laju2 skit sebab aku sekarang dekat opis...maka untuk mengelakkan diri dari di nampak oleh bos maka kene laju kan sikit tahap menaip..hahaha....

rindu sangat nak berblogging macam dulu...sekarang ni tak dapat dah sebab lappy rosak...pastu sekarang dah stat praktikal dekat utusan...macam ner praktikal??

sangat sangat sangat sangat best!!!! banyak kan sangat aku?? makne nyer memang best..huhuhu...

 sebagai entri pertama cemas aku...aku nak berlagak sikit...jap ek....

p/s:- bersama- sama lah melihat link tersebut...tengok nama sape tu?? hehehe...
sama dengan tuan tanah belog ni kan?? lalalala....







4 comments:

  1. tahniah beb..time ni la ko kena pulun cari byline banyak2..t senang ko nak mintak keje semula :)

    ReplyDelete
  2. @ARYANI NUR

    tq wei...ko pon byk tolong aku..:))

    ReplyDelete
  3. Good luck.

    Patut la lama diam.

    Good luck 4 practical =)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.