Followers

Thursday, March 17, 2011

~ nk abih belajo dah...~

pejam celik..pejam celik...aku nk hampir abih belajo dah..rase kejap jer...dah hampir 3 thn aku belajo kat UiTM shah alam nie...skg nie aku tgh bekerja keras tuk sem 5 nie..then sem 6 aku dah leh wat praktikal..insyaAllah...hope sume nye berjalan ngn lancar....

bab tu lah skg ni kene tumpu kan pada ACADEMIC WRITING...lau tak lepas...tak praktikal mak nok...huhuhu...nk kate seng, tak lah seng sgt..kene byk kesabaran gak lah wat bende nie..lalala...

dgn ade nyer advisor yg baik n juga yg boleh membimbing, maka aku bersyukur sgt dapt advisor mcm SIR MOHD AMIRUL AKHBAR...ni bukan nk bodek kay..ini series...tgk muka aku..series kan?? hehehe.....

tajuk academic writing aku....AN ANALYSIS ON IMPACT OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY AMONG UiTM STUDENTS (MASS COMMUNICATION)....

so byk gak lah masa yg di abih kn tuk wat bende nie...tapi tak kisah sgt lah bab nk print2 jurnal nie, bab sem ni aku ditaja...pendek kate bab2 print ni beres lah...tak payah bayar...so wit print tu leh wat beli tudung..yeah!!!!

so skg nie aku dlm proses nk siap kn academic writing aku..

sile bagi SEMANGAT pada saya yer!!!!

EMOK BOLEH!!!!!!



iyer..tulisan ADVISOR tertera diproposal..
bermakne...ade bende yg kene tambah..n diperbetolkan....

AW tak setel ag...
tapi buku ni dah dapat..
adoiiiii.....

Practical Training Evaluation..
mereka kate advisor AW yg akan evaluate kite..
betol ker???
SIR AMIRUL....hehehe....

iyer...aku harus bace buku nie...
tuk introduction dlm AW....
iyer...aku akan tros wat AW nie smp lah tamat...insyaAllah...

p/s:- kat kolej ade peti sejuk ker? mane aku simpan coklat tu?? hehehe....
tu lah gune nye baju yg bertingkat2 tu....selit jer coklat bawah2 lipatan baju tu....tak pe...
darurat....hehehe....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.