Followers

Monday, March 28, 2011

"Contest sweet couple yang paling cool n comel"

assalamualaikum....aku masih lagi kebosanan...
n aku masuk contest ag...hahaha...gaya tulis mcm tak de assgmnt jer..
pdhal punye lah byk..lalala.....

CONTEST APER???
tgk lah tajuk n3 kat atas...lalala....


nak tau lebih lanjut..leh lah ke blog DekCik...

aku nak letak pic's nie..so tak tau cool n comey ke tak...
hehehe...mencuba nasib...tak salahkan?? lalala.....



Gambar 1:- kat kat Pyramid...huhu...perasaan?? penat+lapar....tggu si DIA tukar2 baju..sib bek beli..lau tak...aku tumbuk perut die...hahaha...
Gambar 2:- kat ampang..kenduri kawin abg member si DIA...tp kini merangkap member aku gak.....perasaan?? best+excited....best tgk pengantin...tak sabar nak kawin rase nyer..hehehe.....

Dekcik duh tag lima owg rakan blogger..maka aku telah wat keputusan tuk mengeTAG.......
jeng..jeng..jeng......

.YAYA.....yaya yg dah kawin..huhuhu
Liyana Dalila.....yang yg sedg hangat bercinta
Haizal Qarnain.....yang baru menemui cinta baru :-)
INA....ag 2 bulan nak kawin...best nyer!!!
ALONG....kat Arab bersama yang tersayang....


dah..setel dah tuk contest nie..kite tgk ape yg akan jd seterusnya...tq Dekcik....

2 comments:

Komen anda dihargai.