Followers

Thursday, October 30, 2014

Testimoni IPCD Dan BB Doll Cream

PEREMPUAN....kalau boleh sebijik jerawat pon tanak ade kat muka ni..tapi malang...jerawat bukan men gah lagi hinggap kat muka aku...hahaha...tapi alhamdulillah...sekarang ni masalah tu dah kurang sikit......kot.. :p

macam-macam benda da aku tepek kat muka ni kot..tak caya? KLIK SINI...
tapi tang tepek kulit kayu manis tu memang taleh blah..PEDIH woooo!!!!

sekarang ni aku guna produk lain...hahaha..bertukar lagi..bape banyak kali nak tukar daaaaaa....


aku pakai BB Doll Cream ni...alhamdulillah..kulit aku semakin ok...jerawat pon dah kurang nak hinggap...hihi...pakai tyme nak keluar rumah...kalau nak solat, cream ni senang tanggal guna tisu basah tu...so tayah la riso sangat kan...

botol kecik tapi boleh tahan sampai dua tiga bulan...macam aku..aku suka beli lebih..senang...tayah da dekat nak abih baru terkocoh-kocoh nak order...lagi pon aku tak pernah tengok lagi bende ni kat KL...aku cari gak..tapi tak de pon :(..maka beli on9 lagi senang...order je...then guna maybank2u Incik Tunang untuk transfer duit..haha...mudah bukan?? :)


selain bb doll cream tu...aku minum benda kat atas tu...Ibu Putih Collagen Drink (IPCD)...sedap weii...rasa cokelat..nyum nyum nyum....aku rasa bb doll cream dan IPCD tu mmg gandingan yang mantap...sebab selepas sebulan aku guna...kulit aku makin putih...hahaha....selain untuk kulit...IPCD ni pon mampu mengatasi senggugut....aku tiap-tiap bulan mesti mengelinjing senggugut...tapi alhamdulillah..lepas amalkan IPCD ni..tade da...


taddddaaaaa....ni la hasil aku pakai dua produk tu...lain beno kan?idok la terus jelita macam Erra Fazira tu...tapi ok laaa...jerawat da kurang..tu yang penting...skg ni da tak risau da kalau nak amek pic dekat2...kalau dulu...adehh..nampak jerawat dulu...hahaha...


nampak..nampak...nampak....serius muka aku memang tempat persinggahan jerawat...tyme aku bertunang..tyme tu la die nak singgah..mujo boleh tutup dengan make up..lau tak? lari bakal mak mertua aku tengok...hahaha.....

2 comments:

  1. Heheheh... kelakar baca post awak ni...
    Jemput singgah blog saya.

    http://prettilyrare.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.