Followers

Wednesday, October 15, 2014

Kenapa Suami Isteri TIDAK Digalakkan Kerja Satu Opis?



fuhhhh....da lama sangat tak up-date blog picisan ni...last entri pasal tunang kot...alhamdulillah 4 bulan da aku bergelar tunangan orang...dan kurang dari 2 bulan aku akan jadi isteri orang..hikhik...

bukan da lupa kan blog ni..cuma bz la...hahaha...ayat poyo...dan aku rasa blog ni tempat aku nak luahkan rasa...yelah..sebab kadang2 kalau kite luah kat orang..belum tentu orang nak dengar kan..sebab bukan semua orang boleh jadi pendengar yang baik..iyer dookk??

errmm...nak tanya...kenapa suami isteri tak boleh keje di tempat yang sama? kenapa aku tanya? sebab aku dan Incik Tunang keje di tempat yang sama...standard la bila da keje sama2 ni kan..makan bersama...balik keje bersama..tapi tapi tapi...kami tak pernah ambil kesempatan tau....keje dan personal dua perkara berbeza...aku tak pernah campur aduk kan...

tapi tu lah...bila da keje sama ni..perangai pon kene memolek sikit la...sebab aku sedar diri..dan aku tau..budak opis tak berkenan sangat ngan aku ni...yelah..aku lau cakap macam petir..gelak macam pontianak...hahaha...tapi biasa lah kan..kita tak boleh nak paksa semua orang suka kat kita..sebab kita pon ade perasaan tak suka kat orang...so adil lah kan? :)

Incik Tunang...pendiam...tak banyak kerenah...berbeza sangat perangai aku dengan dia...kadang-kadang aku rasa memang patut la suami isteri tak boleh keje sekali...yelah...dapat macam aku mau tak parah...kat opis menjerit...kat rumah lagi menjerit...hahaha...bertabahlah wahai bakal suami... :)

ermmm..sekarang ni aku berdoa agar segala persiapan majlis perkahwinan aku dipermudahkan..dan aku dapat rezeki kerja lain...tak larat la nak makan hati...tak kenyang pon... :)

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.