Followers

Thursday, October 16, 2014

Servis Astana Andaman Memang Terbaik

Sebelum majlis pertunangan...banyak kali gak aku usulkan kat ibu dan bakal tunang yang aku tak nak mekap..yelah...last aku mekap masa belajar kat politeknik dulu...sebab kalau aku keluar aku memang pakai bedak jer...so agak risau la macam mana lah rupa aku bila kene mekap...

Risau tu bawak sampai ke hari majlis..aku sampai tak nyenyak tido duk pikir macam mana rupa aku nanti...pukul 9 pagi aku da stat mekap...tyme tu memang tak toleh kat cermin langsung...last step...mak andam pakai kan bulu mata palsu..lagi la aku cuak...eeeee...cane la muka aku nanti...

Lepas da setel mekap...aku curi-curi tengok cermin....aaaaaaaa!!!!!sakan aku jerit...terkejut tengok muka sendiri..cam tak caya tu aku...eeee...lawa nyer saya...hahaha...


Alhamdulillah...servis mekap dari Astana Andaman ni puas hati sangat-sangat...mekap natural jer...tak cukur kening dan muka nampak fresh dari mula majlis sampai abih...bayangkan aku dan Incik Tunang photoshoot kat tengah panas tapi mekap tetap maintain...best kan...

Sape yang duduk dekat area Kuala Selangor...try la servis Astana Andaman ni...pelamin lawa...baju lawa...mekap lawa..kira puas hati lah...ramai yang puji pelamin,baju dan mekap aku lawa tyme majlis bulan lepas...hihi...*kembang kejap*

Yelah...aku tahu semua orang nak yang terbaik tambah lagi dihari bersejarahkan...macam tu gak aku...risau gak dapat mak andam yang mekapkan muka putih melepak tapi tangan hitam...kan da kantoi di situ...hihi..ade setengah mak andam plak...tak pandai nak naikkan seri wajah...asal dan je tepek mekap kat muka kita...nak cakap lelebih aku pon bukan pandai sangat bab mekap ni...haha...

so kat bawah ni aku nak kongsi dengan korang la gambar-gambar tyme majlis tunang aku..hihi...8 JUN 2014...dan nak kahwin baru nak share pix?? ko ghaseee?? :p

ni pic pelamin...simple...dan aku suka.. :)

suka sangat baju ni..sebab ade bunga-bunga...
bunga-bunga cinta...

1st tyme die tgk aku solek..maluuuuuu...
soklan pertama aku tanya... "muka saya pelik tak?"
dia jawab..."lawa laaaa"
eleh...nak sedap kan ati aku lettew...hahaha...
mata berat wei pakai bulu mata palsu..
rasa ade pinggan tepek kat muka...
cane la orang yg mekap hari2 tu ek... :p






tadaaaa....aku kedekut...so tanak bagi pix banyak2...hahaha...

*entri da lama bersepuk dalam draft...hahaha*

1 comment:

  1. Waaa memang cantik sangat.. tahniah.. Semoga perkahwinan nanti (ehhh kot2 masa tulis ni da nikah da) :) Apa-apa pun, semoga berbahagia ke syurga. Jadi isteri solehah. Senang-senang, jemput lawat www.kindhearty.blogspot.com. Mana tau lepas ni dapat baby..nak berpantang dengan Set berpantang Shaklee ke :)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.