Followers

Monday, July 7, 2014

Jom Pakat-pakat Tempah Kek Kat SWEET CREATION

entri kali ni aku nak promote servis SWEETCREATION20 ni...masa majlis tunang aku, aku memang dah plan nak buat ala-ala tema Jurugambar dan Wartawan...sebab kena la ngan keje aku dan Incik Tunang....jenuh gak aku duk google 'kek fondant kamera'..tup tup nampak blog SWEETCREATION20 ni...apa lagi, aku terus la wassap Diana dan tanya pasal harga...

senang sangat la berbincang dengan Diana ni...orang nyer ramah...tak pernah jumpa tapi berborak kat wassap macam dah kenal bertahun..hihi....aku tempah cupcakes dan kek kamera Nikon 4D kat dia...untuk cupcakes aku tengok contoh kat FB dia kat SINI

untuk kek kamera plak aku cuma bagi gambar je kat Diana...dan korang nak tau..hasil nyer sangat ohseemmmmm!!!!!



senang kan cup cakes ni?tak payah bagi berdulang-dulang..
1 kotak cupcakes ade semua barang..siap ngan kereta bagai...
senang keje...haha...




CupCakes: hantaran
Orders : Iera for Alif 
Flavor :Chocolate Moist with ganache
Size :16pc solo m cups
Deco :figurine hantaran







Cakes: hantaran
Orders : Iera for Alif
Flavor :Chocolate Moist with ganache
Size :3kg
Deco :Nikon D40 camera cake

masa majlis aku tu,kek kamera Nikon tu memang tarik perhatian tetamu..semua tetamu duk tanya aku bagi kamera ke kat tunang? errmm..banyak sangat duit aku nak bagi kamera? hahaha...nak bagi yang betol-betol tak mampu, kek je la yang aku mampu...Alhamdulillah..puas hati sangat...

korang mana yang nak sambut besday..nak buat majlis pape ke, tempah la kek kat SWEETCREATION20 ni...insyaAllah puas hati...sangat sangat puas hati...aku pon dah plan nak repeat order tuk majlis nikah dan sanding aku nanti..hihi..

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.