Followers

Friday, November 1, 2013

TIADA SEBAB...Ini Blog Aku Kot...

TIADA SEBAB untuk aku senyum...kalau tak de perkara yang membawa aku kearah tu..

TIADA SEBAB untuk aku ketawa...kalau tak de perkara yang membawa aku kearah tu..

TIADA SEBAB untuk aku sedih...kalau tak de perkara yang membawa aku kearah tu..

TIADA SEBAB untuk aku marah...kalau tak de perkara yang membawa aku kearah tu..

TIADA SEBAB untuk aku menangis...kalau tak de perkara yang membawa aku kearah tu..

TIADA SEBAB untuk aku kecewa...kalau tak de perkara yang membawa aku kearah tu..



semua yang berlaku, ade sebabnya...

begitu juga dengan wujudnya blog ni...aku ber-blog untuk luahkan apa yang pernah aku lalui...

sebagai pembaca, ataupun dengan niat nak 'stalker' ko tak de hak nak tuduh yang entri aku ni untuk sesiapa...

dah kate pon personal blog kan? mesti lah aku cita pasal aku...tak kan nak cite pasal orang lain plak...

so bagi aku, aku tak kisah sape pon nak baca blog aku...aku ber-blog bukan untuk tagih simpati atau popular...

maka ko tak perlu minta penjelasan dengan setiap entri yang aku buat...

entri yang aku buat, semua nya perkara yang pernah aku lalui...

4 comments:

  1. sbr syg... aku rs org yg dok kate gitu tu sbb die tgk blog kau ceria sgt ni...

    ReplyDelete
  2. tu la yunk...ermmm...padahal aku update belog 4 tahun sekali kot...hahaha...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.