Followers

Tuesday, October 29, 2013

MZ Dua Puluh Enam Tahun

Alhamdulillah...tahun ni aku da 26tahun...alhamdulillah, aku masih bernyawa di bumi Allah ini..aminnnnn...

25 Oktober 2013, sama tarikh dengan Diana Amir bernikah dan PM , Datuk Seri Najib Tun Razak bentangkan Bajet 2014...so tak susah sgt la nak ingat kan?? hikhikhik...

tapi entri aku bukan pasal Bajet 2014 tu, walaupun pada hari tersebut, mata aku berpinor sebab buat live update pasal bajet tu....ohhh pelissss...jangan tanya kat aku kenapa harga gula naik...aku tade jawapan...lalalala...

di petang hari, dua gegurl newsdesk Qilah dan Zaini bagi hadiah mug dan cupcakes kat aku...woowww...saya terharu sehingga rasa nak lompat  bintang....iyerrr!! bintang okeyyy...bukan binatang...hahaha...tq so much :)


Terima Kasih juga buat pemilik blog RASTAFONEZ *saje nak promote blog dia*,chief Editor aku Abang Amad, photojournalist dan pemilik blog BARIQ RAMADHAN  *promote blog gak* dan video editor Zack dan Iz...sebab buat suprise untuk aku yang picisan ini...:))


nampak...nampak...guna kan bantal yang ada untuk tutup muka yang terkejot berok tu...hahaha...hebat permainan dia!!! 


mekaceh yer kalian...sangat sangat sangat menghargai detik ini :))


eeehhh..terkejut tak abih plak pompuan ni..hahaha...

3 comments:

  1. Happy Birthday MZ :)
    Jom Singgah Blog saya , Jangan lupa Follow :)
    http://i-irufan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. happy birthday syg... semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. dipermudahkan segala urusan... =) love you so much!!

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.