Followers

Saturday, February 4, 2012

~ Ini Tidak Adil...Tidak Adil ~


Selagi kenduri majlis perkahwinan kakak aku tak selesai, aku rasa entri aku akan berlarutan macam ni kot...tak kisah lah kan..walaupun bukan kenduri kawen aku..sekurang-kurangnya ada gak mende yang aku nak sumbat dalam entri nie..nanti tak lah orang kate aku ni blogger yang malas nak hupdate entri...tapi persoalannya, ade ke yang baca belog aku ni...adeehhh!! pedih sungguh soklan tu.....:p

tapi tak pe..usaha tanda kejayaan...:)) sebelum tu, korang da baca entri Tanda-tanda Awal Kenduri Kawen ni?? lau belum..sudi-sudi lah singgah yer.. :))

tajuk entri dah macam lirik lagu Yuna..alaaa...lagu yang menang AIM tapi kene tarik balik tu..ingat tak?? ingat?? bagus..masih kuat ingatan kalian semua....tapi apa kene mengena dengan aku?? memang la..sebab lirik tu la yang aku duk ulang-ulang dekat ibu aku bila aku dipaksa tydo bawah....ini semua gara-gara.............


bermula hari itu, aku kene tydo bawah..bertemankan 'binatang' yang ada..aku gagah kan juga...Ini Tidak Adil Tidak Adil...:p..owhh hantaran...aku bagi peluang kat kau duk atas katil tu..pas kenduri, aku akan amek balik katil aku..hahaha..*dengan hantaran pon nak emosi..gilo..:p*

sebab kenduri ni jugak lah..aku kene basuh segala periuk belanga..pinggan mangkuk...peti ais...dapur gas...:))
walaupun katering yang uruskan hal perihal makanan, tapi periuk belangan dekat rumah tetap kene gunakan sebab abang-abang askar nak datang umah..pasang khemah...Ohh!! I LIKE...jodoh jodoh...hahaha...




Ini tidak adil tidak adil...adeehhh,asek nyanyi jer...jenuh aku nak menyental periuk belanga..tapi tak pe..sebab aku suka main air..hahaha...bila dah ade paip air kat tangan, abih semua benda aku nak siram..best wooo...lantai n pokok bungan jiran sebelah pon aku siram..hahaha...takpe..bapak aku yang bayar bil air..lalalala.....*jari kaki sape tu??*,,shadapp!!! :p

so pendek kate, bila nak kenduri ni, banyak kali gak lah aku ulang lagu Yuna ni...iyer lah, semua bende tak adil...:p

p/s:- ini tidak adil..tidak adil...tidak adil sebab bukan kenduri aku :p

4 comments:

  1. Replies
    1. tu la pasal...pengantin xde..leh lenjan katil pengantin plak..huhu...

      Delete
  2. bagus, blog ni takde lagu.. akhirnya jumpe gak blog yg xde lagu.. annoying giler bile bukak blog tu ade lagu.. kalo mcm ni baru la selesa nk baca blog.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iera pon xsuka blog ada lagu..bukan ape..mcm mengganggu jer bila nk baca..tq yer..:))

      Delete

Komen anda dihargai.