Followers

Saturday, February 4, 2012

~ Bunga Sabun yang Cute ~


nie entri yang ketiga berkaitan persiapan majlis perkahwinan kakak aku selepas Tanda-tanda Awal Kenduri Kawen dan Ini Tidak Adil...ntah virus apa ntah yang merasuk badan aku ni, sampai rajin beno plak aku nak meng-hupdate belog aku yang comey ni..hahaha...comey ker?? tengok tuan tanah kedaun la bro!!! :p

sebelum virus rajin untuk hupdate belog masuk badan aku..virus lain dah masuk badan aku...virus mengerjakan Bunga Sabun...kawan kakak aku bagi..sebagai hadiah kot...keje aku mudah jer...lilit dawai bunga tu dengan riben...fuhhh...penat gak lah...sebab bende nye kecik..tangan aku ni dah lah tak berapa nak kecik...:p



guna sabun ape ek bunga ni? Fruitale kot..sebab bau buah...ke lux?? huhu...:p


1 comment:

  1. banyak sabun guna tu.
    agak2 berapa tongkol..

    btw.. tahniahlah

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.