Followers

Sunday, May 12, 2013

Terima Kasih Ya Allah..Kerana Kurniakan IBU Sehebat Dia...


hari ni aku sangat lah 'rajin' nak update blog...hahaha...terimalah hakikat yang aku memang seorang yang pemalas nak hup-date blog...bukan sebab tak de masa..tapi ntah lah...kalau nak di ikot kan masa, semua orang kate tak cukup masa...tapi biasalah..kalau dah malas tu...mula lah jadikan alasan'tak cukup' masa...kan???

so di pagi yang hening ni...aku masih di opis..da setel wat keje...maka aku nak hup-date entri pasal IBU...



SELAMAT HARI IBU buat ibu ku yang TERSAYANG...NORRIZAN TAMRIN...

TERIMA KASIH...kerana menjadi seorang IBU yang baik untuk kak ngah dan adek beradek lain...

TERIMA KASIH...untuk segala kasih sayang, pengorbanan dan perhatian yang telah ibu berikan kepada kami sekeluarga...

TERIMA KASIH...kerana menjadi TEMAN yang baik untuk kak ngah...

TERIMA KASIH...kerana menjadi PENDENGAR yang setia dikala kak ngah memerlukan...

TERIMA KASIH...kerana tidak pernah jemu MELAYAN karenah anak-anakmu ini...

TERIMA KASIH...TERIMA KASIH...TERIMA KASIH untuk segala-galanya...

TERIMA KASIH YA ALLAH...kerana kurniakan aku dan keluarga IBU SEHEBAT BELIAU...




IBU, AYAH....emok mtk maaf...emok degil...emok tak dgr ckp ibu..lau emok ikot kata ibu suh tukar tmp praktikal mesti emok tak kene "buatan" tu...emok mtk maaf...
emok dah nyusahkan ibu n ayah...ibu ayah brulang alik ke selangor, perak n tmp pratikal tuk ubat kan emok...emok salah...emok bukan anak yang baik kan??
emok janji akan keje bagus2 tuk balas jasa ibu n ayah..ibu n ayah tak penah marah emok atas kisah nie..mereka terima dengan pasrah..tak henti2 berubat kan emok... 
tyme aku nk konvo diploma...aku lihat kegembiraan terpancar di wajah ibu n ayah....ibu ayah memeluk aku..belikan aku bunga n bear...mereka tau aku suke bear...dari riak wajah mereka spt tiada ape yg pernah berlaku...aku bersyukur kerana dikurniakan ibu bapa seperti mereka....tiada apa lagi yg aku sesali kerana aku ada ibu bapa seperti mereka.  
sekarang ni, setiap ape yg aku wat..aku akan fikir kan ibu n ayah..mereka adalah keutamaan aku...aku SAYANG kan mereka...dan aku tak mau kisah ni terjadi ag dalam hidup aku...begitu menyiksaka...2tahun aku hny leh mkn sayur..dan bile maghrib badan aku akan mula gatal2... 
cukup lah semua dugaan tu...aku tak mau nyusah kan ibu n ayah ag...AKU SAYANG MEREKA...selanjutnya DI SINI

1 comment:

Komen anda dihargai.