Followers

Thursday, July 30, 2015

MZ Bakal Bergelar Ibu...

tyme 30 minggu sudah.. :)

Alhamdulillah...hari ini mood nak hup-date blog tu tetiba sampai..sebab? sebab Incik Suami dah buat header baru untuk blog MZ...yeehhaa...dengan harapan si isteri akan rajin hup-date blog...insya-Allah...kalau rajin, ada lah entri baru...kalau malas?? bersawang la kau wahai blog!!! haha...

sebenarnya bila da lama sangat tak hup-date blog ni, banyak sangat benda nak kongsi...tapi tak tau nak mula dari mana..so, aku rasa akan mulakan dengan kehidupan aku yang kini bakal bergelar seorang IBU...iyer...aku sendiri macam tak caya yang aku akan bergelar itu, tapi itulah yang terjadi...alhamdulillah...

kandungan aku kini da berusia 31 minggu...eeee...rasa macam yang caya jer aku bakal ade anak...dan macam tak caya jer yang aku bakal bergelar ibu..haha...poyo kan?? tapi serius,seronok jer rasa bila rasa 'sesuatu' pergerakan dalam perut...selalu rasa senak bila lapar...bila terlebih makan...tapi sekarang, bila ade rasa 'pergerakan' tu...akan rasa seronok...yiippiii...

sekarang ni pon aku dan Incik Suami (IS) tengah berkira-kira nak beli barang baby...Ya Allah...nikmatkan semua ni...nikmat yang Allah pinjamkan kepada kita, kita hanya perlu bersyukur dengan setiap nikmat yang diberikanNya...aminnn..alhamdulillah...

tapi sebelum aku bercerita kisah aku nak shopping barang baby, aku nak kongsi dengan korang fasa yang aku hadapi dari mula aku tau yang aku mengandung...hihi..lawak la wei...paling ketara bila orang yang suka makan macam aku ni, duk 'morningsickness' memanjang...haaaa..baru ada akai nak kawal makan... :)

p/s : mabuk yang halal...ko ghaaaseeee??? 

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.