Followers

Sunday, January 11, 2015

Kisah AMMZ Berinai


Hari ni 110115...genap sebulan dari hari aku berinai (111214)...sengaja aku buat entri ni sebulan selepas...konon-konon genap sebulan laaaa...arrghhh...poyo tak abih abih minah ni...hahaha...

Untuk berinai aku gunakan khidmat Henna Noor Collection...Kak Noor ni aku kenal sejak dari kakak aku berinai dua tahun lepas lagi...lepas tu aku selalu la skodeng facebok, instagram dan blog die...ramai gak artis artis yang berinai dengan die...

Harga pakej bermula daripada rm120 untuk tangan dan kaki...selain tu harga pakej berubah ikot design yang kita nak...

Untuk majlis aku...aku pilih design yang simple jer...ermmm...sebenarnyer aku tak suka berinai sangat...rasa  macam pelik ada bende kat jari...hihi...tapi tapelah...bila lagi nak berinai kan?

Selain pakej berinai...aku minta pakej photography sekali dengan Kak Noor...yelah...alang alang da ade kan...aku amek tros...boleh gak abadikan saat saat sewaktu berinai...tak lah gah macam malam berinai orang ada-ada...tapi boleeeehhh laaaaa...untuk tatapan hari tua...

Tanak cite panjang...aku nak kongsi dengan korang gambar tyme aku berinai tu....hihi...malu la...cam tak sangka da jadi isteri orang..haha... *sepak muka laju laju*

serius...hasil kerja Kak Noor ni sangat halus ok..
aku suka.. :)

Ni la Kak Noor..
tq so much Kak Noor...

pilihan aku..untuk majlis belah perempuan..
belah lelaki nak buat design lain...
hikhik...

Konfem PUAS HATI!!!
ok...kisah masa aku berinai...sebelum Kak Noor balik...dia ada pesan kat aku...selepas 30 minit, tanggalkan inai...tak payah guna sabun, guna air jer...lebih kurang pukul 12.50 pm kene tanggal kan...aku pon angguk tanda faham..hihi...

da pukul 12.50pm....aku macam malas nak bangun tanggal kan inai, aku lepak lagi depan tv, konon konon nak tunggu pukul 1 pm la...da pukul 1pm, aku nak pegi tanggalkan inai, pakcik aku plak cakap...tak payah tanggal kan..tunggu inai betul betul kering baru pegi basuh...

ok lah..pakcik punya pasal...aku ikot je la...nek patah pinggang aku duk atas kerusi..aku pon nak keluar berjalan...gigih pakcik aku susun surat khabar lama, sebagai laluan aku berjalan...tak la lantai umah berinai nanti...hihi...tunggu punya tunggu punya tunggu...aku tanggal kan inai pukul 1.30 pm..

nak tau hasil nye?? tgk bawah...

memang TERBAIK!!!!
bila tengok tangan dan kaki aku tyme tu...aku risau gak..sebab kaler gelap betol...tapi lama-lama akan jadi merah...hihi...kenangan...kenangan...bila lepak sama-sama ngan family,cerita balik pasal majlis aku, kisah ni tak pernah lupa... :)

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.