Followers

Wednesday, February 6, 2013

MZ Melanggar Etika Kewartawanan???


iyer...tujuan gambar diletakkan adalah untuk menunjuk dengan 'bangganya' aku pegi asaimen dengan berseliper jepun sajoo...dan orang yang aku cover tu bukan calang-calang....adeeehhh...tak nak sebut dalam ni lah..nanti kantoi...hahahahahaha....

tapi bukan sengaja aku pakai seliper...tymetu hujan lebat giler....so dengan tidak semena-mena, idea untuk pakai seliper terus menjelma...so bukan salah aku la kan...hahaha.....

tapi...bukan aku sorang je k....ade gak media lain yang pakai seliper...hahaha..*nak cari backup plak*


nampak....ni kaki videoman aku..lalalalalala...kesian kasut baru basah..bek pakai seliper cam aku...hahahaha......

ni baru lah OK...
kenapa aku nampak pendek??
ok abaikan..hahaha

MZ : jangan amalkan selalu...langgar etika kewartawanan ni....wat malu compony jer...:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.