Followers

Thursday, December 6, 2012

Entri Penuh Gambar : MZ Di Universal Studio, Singapore

Assalamualaikum....belog yang makin penuh dengan sawang...kalau kat rumah, aku rasa sawang tu dah penuh kat bucu-bucu bilik tu...tapi nak buat macam mana..sebagai wanita yang bekerjaya, belog bersawang bukanlah perkara yang pelik...hahaha....

bulan lepas aku pegi JB...so tak lepaskan peluang pergi lah masuk Singapore...wwwoooo..batak kejap masuk negara orang..hahaha...so entri kali ni banyak pix lah..sebab aku dengan takburnya nak tunjuk kat korang pix aku tyme aku g sana...komfem-komfem aku pergi Universal Studio....best wwwooo....memang berbaloi lah pergi sana.....


hepi giler bila dah sampai sana..yelah..boss bawak jalan-jalan..bila lagi nak pergi kan?? TQ Boss....:))

so aku nak korang layan pix aku kat sana....jangan jeles uuoollssss...:))

Cuba cari mana kaki aku..hahah..
terang lagi bersuluh....
aku tau korang tahu...korang memang bijak..
lalalalala....

edit...over tak??
nak kasik muka putih skit...:p

Persatuan budak baru
aku sayang dorang ni :))

apa ingat laki je boleh memanjat??
huhuhu...

muka penat..tapi syiioookkk  wooooo....

aku bersama photojourmalist..

nampak bende belakang tu??
aku naik weii...seronot gilossss....


kami di white house...
tak payah pegi jauh2 tau...hahaha...

aku sedang sedaya upaya nak bukak pintu tu...
berkunci plak...adeeehhh...

nampak real kan??
siap bau ag wei...malangnya...
dalam pix tak leh kuwa bau...
lau tak, tyme lapo aku tgk je pix ni...
:p

aku lah buruh yang paling cantek di dunia...
ok tipu...bai!!!! :p

piza ni best..tapi ade cheese...aku tak suka!!!!!!
lebih kurang rm200++ duit malaysia..

suka minah ni dapat makan...
hahaha...

best..sgt best...pergi lah ke USS :

aktiviti paling best...
shopping!!!!!!!
 MZ : seronok dapat berjalan ke negara orang...ade peluang nak pergi tempat lain plak..:))

3 comments:

  1. bestnye..xpernah g sane..sobs..sobs..

    ReplyDelete
  2. uitttt..ujung bulan aku gi sana...mana port best lagi kat sana..

    ReplyDelete
  3. @luqman....de rezeki nt pergi la yer..:))

    @aryqni nur....masuk uSS babe....x rugi punyerrrr...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.