Followers

Monday, February 21, 2011

~ honeyBLUE ~

pada suatu hari...bersamaan ari kamis...yg sepatut nyer tak de kelas..tapi aku kene g fac gak bab ader perjumpaan ngn timbln dekan..ermm...mmg lah marah bab mls nk pegi..tapi alang2 kul 6 ade kelas so g gak lah...perjumpaan tu kul 4..hahaha..tak de beze pon..2 jam jer pon...ngumpat2 ngn budk2 nie...tak sedar dah 2 jam...kan??

tyme gosip2 rase kejap jer ...bile tyme belajar..aduhh...seminit rase 5 tahun..haha...HIPERBOLA betol lah..

tapi aku bukn nk cite psl hiper..or bola..tapi pasal BLUE...ari tu aku decide..nk pakai tema biru...

tuk menarik kn lagi entri nie..aku akan kepil kn dgn pix's yg telah di ambil oleh penangkap2 gmbar amatur..huhuhu...

honeyBLUE!!!
fiza, asya, aku, auni n yatt..
nk g kelas pon smpat posing..huhuhu...


gaya masing2..
macm2 lah..
syg kowg sume!!!!!

ni lah model minyk yu yi cap limau
hahaha....

shida jd mgsa aku..
shida, tolong tgkp gmbar aku...hehhe...

shida dah tak nk tolong..
aku tgkp pic sendiri jer...lalalalal....

yeah!!!! atas sebab perikemanusiaan..
shida tolong juga...tq shidot!!!

pas bih kelas...
kami semua ke DC atau pun DATARAN CENDIAKIA...
tyme ni byk jualan..
karok pon ade tau...
best!!! mcm bukn kat u jer rse nyer..

KAMI ber'5

reunion MC221S5A/2011 di DC..



nota kaki:- dulu aku suke PLAYEZ GIRLS...lau leh dari hujung rmbut sm kaki nk brand tu..tapi skg B dah tak kasi...so skg pakai ikut tema kaler jer lah..lau kuning, dari ats ke bwh kuning...hehehe...

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.