Followers

Wednesday, January 19, 2011

~ academic writing ~

ermm....AW nie wajob tuk student part5 masscomm( student len aku tak pasti)
lau tak lulus AW nie, means ktowg tak leh wat praktikal...ish...mtk jauhkn lah..
SEMOGA AKU N RAKAN2 AKU YG LEN LULUS AW DGN CEMERLANG....AMIN.....


1st day jumpe advisor aku..
isshhh..mengalah kn nk g 1st date...
siap2 mimpi2 ag tau..hehehe..

nk tak nk..kene g gak..
aku g ngn asya...die pon dapt advisor yg same ngn aku......

alhamdulillah...advisor aku trime tajuk yg aku nk kaji tu..
n die tmbh lah skit2..
wat penambahbaikan...n the 1st keje yg die bagi kat aku...
"mahirah...awak kene beli fail mcm nie..(smbil menunjukkn fail nya yg tebal tu)...then awak kene cari 10 jurnal yg berkaitan dgn tajuk awak....jgn amek jer..bace dulu..pastu baru awak terang kn kat saya ape yg awak nk kaji.."

mcm seng kn?? tapi...ermmmm....Tuhan ajer yg tau..
hehehe.....


*AKSI2 1st tyme jumpe ADVISOR....

pemandangan dari level 6...
gayat wei....

bende ape ntah nie..
taku aku nk nengok..
aku ni dah lah gayat...

giler si asya nie...
aku jerit mcm owg giler tgk die wat cam nie..

ni lah ADVISOR aku n asya...

muka penuh keSABARan..
turn asya plak jumpe 'babah'..
hehehhe....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.